07-08-2025
Захід на тему: "Ментальне здоров"я працівників: нові рішення для сталого бізнесу"

06-08-2025
Чергове засідання Комітету підприємців малого та середнього бізнесу при ТПП України

01-08-2025
Вебінар Головного управління ДПС України у місті Києві на тему: "Строки розрахунків у сфері ЗЕД та форс-мажорні обставини при проведенні експортно-імпортних операцій у період дії воєнного стану"

31-07-2025
Засідання Антикризового штабу стійкості економіки в умовах воєнного стану (АШ), Правління Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП)

31-07-2025
Захід на тему: "Як гальмування реформ вплине на міжнародне фінансування України?"

30-07-2025
Експертна онлайн дискусія "TEN-T для України: виклик на мільярди чи шлях до інтеграції?"

29-07-2025
Публічна дискусія на тему: "Експорт у війні на виснаження: як забезпечити економічну витривалість України"

09-06-2025
Чергове засідання робочої групи з підготовки до другого читання законопроєкту про внесення змін до деяких законів України

05-06-2025
Онлайн-дискусія на тему: "Як український бізнес відновлюється від наслідків російської агресії?"

05-06-2025
Захід на тему: "Як різні інструменти допомагають бізнесу у зовнішній економічній діяльності"

Наші новини:
12-11-2013
Загальноукраїнське засідання громадських рад при органах доходів і зборів, яке вперше пройшло у форматі відеоселектору та зібрало більше 700 учасників з усіх регіонів України. Під час засідання було досягнуто домовленості, що Міністерство доходів і зборів України разом з представниками громадськості та експертами напрацюють механізми для вирішення проблем, що виникають у процесі визначення митної вартості.

Зокрема, учасники засідання погодилися з пропозицією Міністра О.В.Клименка розглянути варіант перенесення процедури визначення митної вартості на етап пост-аудиту, але з підвищенням рівня відповідальності для брокерів та суб’єктів ЗЕД.

Представники громадськості також підтримали плани Міністерства щодо подальшої автоматизації усіх процесів на митниці, але звернули увагу на необхідність вирішення проблем із затримкою вантажів у Одеському порту, де зараз в якості пілотного проекту використовуються скануючі системи та GPS-замки.

Зі свого боку О.В. Клименко підкреслив, що ці інструменти вже довели свою ефективність, і Міністерство не має наміру відмовлятися від них. Разом з тим,  ті виконавці, що дискредитують саму ідею автоматизації митниці, не уникнуть відповідальності.

«Після початку використання  електронних замків кількість транзиту через Одеську митницю впала в 7 разів. Тобто ми робимо висновок, що раніше це був псевдотранзит, коли вантаж заявлявся як транзитний, з нього не сплачувалося мито, але розвантажувався він на території України. Що стосується сканерів, то їх використання дозволило збільшити рівень добровільної сплати мита до 4-8 млн.грн. на день. При цьому жодних черг у порту немає, ми постіймо відстежуємо ситуацію через Моніторинговий центр. Станом на учора у порту очікували на сканування не більше 60 автомобілів.  Ми бачимо певні спроби дискредитувати ці технології через ЗМІ, але ми не піддамося на провокації», - відзначив Міністр.

Під час засідання Громадської ради учасники також обговорили пріоритети роботи Міністерства, викладені у п’ятирічній стратегії, актуальні питання податкової політики, зокрема, перспективи запровадження загального декларування доходів. За словами Міністра, запровадження цієї реформи дозволить створити компенсаційні механізми для зниження податкового навантаження на фонд оплати праці.

«Ми розуміємо всю важливість цієї ініціативи і те, що вона стосуватиметься кожного громадянина. Тому ми винесемо на обговорення відразу декілька моделей загального декларування, які були розроблені разом з нашими партнерами з PricewaterhouseCoopers на основі найкращого світового досвіду. Після цього очікуємо від бізнесу пропозицій та зауважень, щоб ми могли разом обрати найбільш прийнятну для України модель», - зазначив О.В.Клименко.

Зі свого боку представники громадськості відзначили важливість такого діалогу із Міністерством та запропонували зробити практику проведення загальноукраїнських засідань громадських рад у форматі відеоселектору  постійною.

В засіданні взяли участь: член Ради Спілки, директор Центру правової допомоги Спілки Д.Б.Юровський, член Ревізійної комісії Спілки, директор ТОВ “Аудиторська фірма “Капітал Плюс” Т.С.Шевцова; члени Спілки: фізична особа-підприємець О.М. Крилач, фізична особа-підприємець Н.В.Потапова.

AlfaVersion © AlfaVersion.com
alfaversionua@gmail.com
СПМСППУ,
вул. Воровського, 22, офіс 37
м.Київ, 01601
тел. +38 (044) 486-38-82
office@smpu.kiev.ua